Contineo

Contineo_logo.png

Ons verhaal

Alumni van de opleidingen HBO-Rechten en Sociaal Juridische Dienstverlening van de Hogeschool Utrecht, zijn enorm waardevol voor elkaar en voor hun oude opleiding. Om deze waarde in haar volle potentie te benutten, hebben alumni in 2018 en 2019 samengewerkt met het Instituut voor Recht van de Hogeschool Utrecht en Studievereniging Codex in het oprichten van Alumnivereniging Contineo. Het resultaat van deze samenwerking is de oprichting van Alumnivereniging Contineo op 3 april 2020. Op 3 september 2020 is er een samenwerkingsovereenkomst ondertekend tussen het Instituut voor Recht van de Hogeschool Utrecht en Alumnivereniging Contineo. Namens Alumnivereniging Contineo waren Halit Ekici en Tom van Ernst aanwezig en namens het Instituut voor Recht Esther Verboon.

De alumnivereniging maakt (juridisch) deel uit van Studievereniging Codex. Alumnivereniging Contineo wordt bestuurd door en is er voor de alumni van de opleidingen HBO-Rechten en Sociaal Juridische Dienstverlening. Leden van Studievereniging Codex die zijn afgestudeerd worden automatisch lid van Alumnivereniging Contineo.

Ons doel

Het doel van Alumnivereniging Contineo is om alumni onderling en met Instituut voor Recht te verbinden. Dit doel wil Alumnivereniging Contineo behalen door verschillende activiteiten te organiseren, zoals een reünieborrel, vakinhoudelijke activiteiten, trainingen, symposia, et cetera.

Lidmaatschap

Wanneer je lid wordt van Alumnivereniging Contineo, wordt je ook automatisch lid van Studievereniging Codex.

Kijk ook eens op onze LinkedIn-pagina.

Donatie

Contineo-leden betalen géén contributie aan studievereniging Codex en Alumnivereniging Contineo. Studievereniging Codex heeft de contributieplicht van haar alumnileden laten vervallen, maar het is wel mogelijk voor haar alumni om een donatie te doen.

Onze sponsoren