Science café het Proeflokaal

Dé plek voor een drankje na je college

Gelegen bij de hoofdingang van de Hogeschool Utrecht Padualaan 99 bevindt zich science café Het Proeflokaal.  Het Proeflokaal is samen met de verenigingen Codex, ICB en U.T.V. tot stand gekomen.

Iedere vereniging heeft hier zijn ‘eigen’ avond gekregen. Het is de plek om samen spelletjes te spelen, een praatje te maken of om te studeren. De prijzen van het bier zijn laag en de borrelnootjes zijn in overvloed en dat in combinatie met een topsfeer maakt het Proeflokaal het leukste café op de Uithof.

Het Proeflokaal is open van maandag t/m donderdag van 10:00 tot 21:00 en op vrijdag van 10:00 tot 18:30. Elke woensdag vanaf 16:00 staan de barvrijwilligers samen met het bestuur van Codex achter de bar, dit is dan ook de Codex avond. Kom gezellig langs en houdt de Facebookpagina van Codex en Het Proeflokaal in de gaten voor andere leuke evenementen.

Wil jij zelf nou ook achter de bar staan om onze leden van drankjes en hapjes te voorzien? Meld je dan aan voor de barcommissie via info@svcodex.nl en dan zie we je snel in het Proeflokaal!

Contactgegevens:

Padualaan 99,